Am inceput sa cochetam cu ideea unui magazin online inca din 2010. Orice model de business are plusuri si minusuri, asa ca am incercat sa ne orientam spre ceva care necesita o investitie rezonabila pentru un start up. Zis si facut, am cautat produse pentru care cererea este mare, dar oferta limitata, asa ca am ajuns la pantofi de copii.
Provocarea a fost sa gasim unii colorati, cu talpa moale pe care i-ar purta si copilul nostru. Bineinteles China abunda de orice, dar calitatea lasa de dorit, in plus trebuie sa comanzi containere intregi ca sa-ti acoperi costurile de transport si taxele vamale.
Dupa indelungi cautari, prin octombrie 2010, am ajuns la Vincent Shoes, un furnizor de pantofi copii din Suedia. Pantofiorii erau foarte frumosi si excelenti ca si calitate, insa modelul lor de business s-a dovedit total neconvenabil. Faptul ca am spus “nu” atunci s-a demonstrat a fi o miscare foarte inspirata, pentru ca eram deja insarcinata cu Clara (lucru de care nu aveam habar la acel moment; e adevarat ca nu am avut habar vreo 20 de saptamani).
Asa ca in iunie 2011 a aparut si Clara si dupa ce am trecut de buimaceala (ca sa ma exprim elegant) primelor 3-4-5 luni (mai persista si acum, dar prefer sa fiu optimista) ideea unui magazin online cu pantofiori de copii a iesit din nou la suprafata.
Cautarile ne-au dus pana in California si Noua Zeelanda, dar efortul a meritat pentru ca am gasit doua branduri fantastice, Livie and Luca si Bobux. Ambele branduri au fost create de parinti pentru proprii lor copii si pe langa faptul ca designul este vesel (exista si alte culori in afara de albastru pentru baieti si roz cu strasuri pentru fetite), talpa extrem de moale si de flexibila, sunt si produse eco. Ambele marci vor fi disponibile de la sfarsitul lui august 2012, odata cu colectia de toamna-iarna.
by Macrina